SEO este o alegere foarte buna pentru afaceri!

Exista multe motive pentru care o afacere ar trebui sa investeasca in optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO), dar aici va vom spune cele 5 beneficii cheie si de ce aveti absolut nevoie de ele, mai mult ca oricand, pe masura ce ne apropiem de 2021!

Optimizarea pentru motoarele de cautare, sau SEO, este o strategie de marketing digital care creste traficul organic catre site-ul vostru prin imbunatatirea vizibilitatii in rezultatele cautarii organice folosind o campanie optimizare SEO. Aceasta include rezultate „naturale” pe  motoarele de cautare, adesea pozitionate intre listele de anunturi platite.

Organic este ceea ce multi oameni numesc inregistrari „gratuite” din SERPS, deoarece nu trebuie sa platiti Google (sau altii) pentru a aparea acolo. Cu toate acestea, indiferent daca afacerea este B2B, B2C sau un site de comert electronic, obtinerea unei pozitii de top in SERP-uri nu este o isprava deloc usoara.

Un SEO de calitate nu este doar clasarea cuvintelor cheie. Este, de asemenea, despre o experienta excelenta pentru utilizator, continut extrem de relevant, autoritate de domeniu si multe altele.

Statisticile arata ca aproape 80% dintre utilizatori ignora reclamele platite din rezultatele cautarii Google, preferand in schimb sa faca clic pe o lista organica.

Deci, in primul rand, site-ul vostru are nevoie de SEO pentru a se asigura ca este clasat organic pentru cautarile relevante. Daca site-ul nu apare pentru cautari specifice marcii sau cautari de cuvinte cheie pentru produsele si serviciile pe care le furnizati, clientii pur si simplu nu va vor gasi niciodata.

Unul dintre lucrurile grozave despre SEO este ca poate functiona pentru afaceri de toate dimensiunile, astfel incat chiar si intreprinderile locale mici pot avea succes online. Aici intervine SEO local. Prin construirea unei prezente online locale, strategiile de optimizare locala pot genera trafic relevant catre site-ul vostru in domenii cheie si pot castiga clienti potentiali care altfel ar putea ajunge la nume mari care vor domina industria.

In plus, rezultatele cautarii Google au evoluat rapid in ultimul an si, prin urmare, nu mai este vorba doar de listari organice „naturale”.

Cu aceste noi functii, Google prezinta informatii in moduri noi pentru a oferi utilizatorilor cele mai bune rezultate prin cat mai putine clicuri posibile. Asadar, nu numai ca site-ul web trebuie sa fie optimizat pentru cautarile de cuvinte cheie pentru a imbunatati rata organica de clic, dar trebuie si optimizat pentru experienta utilizatorului si relevanta, astfel incat sa puteti arata Google ca sunteti cea mai buna companie de nisa si gasiti un loc pentru fragmente prezentate in SERP-uri. Si asta este exact ceea ce poate realiza o strategie SEO profesionala.

O agentie SEO este important pentru stabilirea autoritatii de domeniu si pentru a le arata motoarelor de cautare ca sunteti o afacere credibila si de incredere. Google foloseste o masuratoare numita E-A-T (Expertiza, Autoritate si incredere) pentru a identifica pagini de calitate care ar trebui sa fie clasate mai sus si, prin urmare, este important ca o companie sa publice continut de inalta calitate, care este relevant, unic si specific industriei. Toate zonele prezentei tale online trebuie mentinute pentru calitate si consecventa, inclusiv brandingul, continutul paginii de destinatie, postarile de blog si implicarea in retelele sociale.

PSK este o alegere de caltiate pentru firmele care doresc sa creasca!