Multi oameni gasesc un site urmarind un link de pe un motor de cautare. Este evident ca, cu cat un site web este mai bine pozitionat pe pagina de rezultate a cautarii, cu atat mai mult poate genera click-uri din partea utilizatorilor. Prima pagina va primi majoritatea clicurilor si se afla intr-o pozitie privilegiata pentru a converti vizitele catre obiectivul sau.
Randamentul investitiilor
Unul dintre marile avantaje ale utilizarii tehnicilor SEO pentru promovarea unui site web este randamentul mare al investitiei care poate fi obtinut. O campanie SEO este o investitie pe termen lung, dar, daca este realizata corect, va continua sa va creasca afacerea atat timp cat doriti. Aflati aici mai multe despre promovare Site Google.
Cheia pentru o campanie de succes este planificarea corecta a campaniei si alegerea cuvintelor si expresiilor cheie intr-un mod care sa maximizeze randamentul. In acest caz, serviciile unui expert SEO calificat merita investitia. Expertul analizeaza sectorul vostru de piata si identifica cei mai buni termeni de cautare pentru campanie si pentru a maximiza rezultatele.
SEO si SEA: de ce sa le combini in strategia ta digitala?
Obiectivul principal al unui site web este de a obtine cele mai bune pozitii in motoarele de cautare. Cu cat paginile voastra se claseaza mai bine in SERP 1 (Search Engine Result Page), cu atat mai mari sunt sansele voastre de a obtine trafic.
De ce sa cream o sinergie intre SEO si SEA?
SEO si SEA se potrivesc foarte bine:
Site-urile care apar de doua ori in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare (atat in anunturile platite, cat si in cele organice) primesc mai multa atentie si, prin urmare, mai multe clicuri. Acest lucru se datoreaza faptului ca combinatia dintre SEO si SEA va permite sa multiplicati punctele de contact cu vizitatorii. Un utilizator care vede doua rezultate in zona „fierbinte” a rezultatelor cautarii va avea mai multa incredere in marca respectiva. Un site optimizat perfect in SEO va avea sanse mult mai mari de a-si creste scorul de calitate in Google Ads, ceea ce creste vizibilitatea brandului online.
SEO necesita o investitie semnificativa: crearea de continut necesita timp. Si chiar si cu un site web perfect optimizat, generarea de venituri doar din SEO este rara.
In concluzie, SEO este o modalitate de a imbunatati calitatea unui site web pentru a creste traficul organic si a genera conversii. Odata ce v-ati dezvoltat SEO si v-ati optimizat pozitionarea in motoarele de cautare, puteti incepe sa alocati o parte din bugetul de marketing pentru ATS. Daca incepeti in directia opusa, va puteti irosi bugetul in mod inutil, deoarece algoritmul Google Ads utilizeaza criterii foarte complexe pentru a plasa un site web pe prima pozitie.
Daca platiti mai mult pentru cuvinte-cheie nu va veti imbunatati performanta. Cu toate acestea, calitatea anunturilor, a site-ului si a continutului vostruare un impact semnificativ. Din toate aceste motive, este important sa nu se piarda din vedere valoarea combinarii strategiilor SEO si SEA. Acum depinde de tine sa gasesti echilibrul potrivit pentru a obtine cele mai bune pozitii in motoarele de cautare! Aveti vreo intrebare? Aveti nevoie de mai multe informatii? Contactati expertii nostri in strategie digitala!